Veel gestelde vragen
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, hebben we een selectie van de meest gestelde vragen voor u verzameld. Klikt u op het onderwerp waar u een vraag over heeft om te zien of uw vraag er tussen staat. Staat uw vraag er niet bij, mail ons dan gerust naar info@mijnnatuurwinkel.nl
- Bestellen
- Betalen
- Problemen met inloggen
- Verzenden en bezorgen
- Een product zoeken
Bestellen
Hoe bestel ik mijn producten bij MijnNatuurwinkel.nl?
U kunt op twee manieren bij ons bestellen:
- U kunt de producten via deze website bestellen, lees meer op pagina "hoe te bestellen"
- U kunt telefonisch bestellen via telefoonnummer 0318-303910, lees meer op pagina "hoe te bestellen"
- U kun bestellen via ons e-mailadres: info@mijnnatuurwinkel.nl, lees meer op pagina "hoe te bestellen "
Ik ontvang geen bestelbevestiging van mij bestelling? Wat nu?
Waarschijnlijk is het opgegeven e-mailadres foutief of niet volledig. Als u ons een e-mail stuurt met uw naam en adresgegevens (mail naar info@mijnnatuurwinkel.nl), dan sturen wij u alsnog de orderbevestiging toe.
Hebben jullie alle producten op voorraad als ik bestel?
Ja, in principe hebben wij altijd alle producten op voorraad. Echter soms gebeurt het dat er meer verkocht wordt dan waar we op rekenden. Het kan dus gebeuren dat we een artikel uitverkocht hebben. Gelukkig hebben we veel leveranciers en is een product meestal snel te leveren of kunnen we u een gelijkwaardig alternatief bieden.
Het product dat ik gekocht heb, blijkt niet meer leverbaar te zijn. Hoe gaan jullie daarmee om?
Wanneer een product voor langere tijd niet leverbaar is of niet meer leverbaar blijkt, bekijken wij voor u of er een gelijkwaardig alternatief product leverbaar is. U wordt op de hoogte gebracht van het alternatief en u kunt een keuze maken. Is het alternatief niet acceptabel voor u, dan krijgt u uw geld retour.
Betalen
Hoe kan ik betalen bij MijnNaatuurwinkel.nl?
U kunt bij ons op 3 manieren betalen.
- Vooruit betalen via de bank. We verzenden de order zodra wij uw betaling ontvangen hebben. Deze methode gebruiken wij voor bestellingen van buiten Nederland.
- Onder rembours. U betaald bij aflevering contant aan de persoon/ bezorgdienst die de bestelling bij u bezorgt. Let op, hieraan zijn extra kosten á € 14,95 aan verbonden.
- U betaald via IDEAL. Dit is de snelste methode. U betaald direct online. Kies uw bank en betaal online via uw eigen bank. Meestal wordt het product nog verzonden op de dag dat wij de betaling ontvangen.
Kan ik bij jullie betalen met mijn credit card?
Betaling met credit card is helaas niet mogelijk, we bieden u wel 3 goede alternatieven. U kunt betalen via iDEAL, onder rembours of u kunt vooruit betalen per bank.
Hoe werkt betalen “Onder rembours”?
In het betaalmenu kiest u voor Rembours. U betaald dan bij aflevering contant aan de persoon/ bezorgdienst die de bestelling bij u bezorgt. Let op, hieraan zijn extra kosten á € 14,95 aan verbonden.
Problemen met inloggen
Hoe kan ik inloggen?
Aan de rechterbovenzijde van onze website ziet u de button ‘mijn account’. Als u hier op klikt kunt u inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord.
Ik heb nog geen account bij jullie, hoe regel ik dat?
Heeft u nog geen account bij ons? Wanneer u een product in uw winkelmandje heeft en klikt op bestellen, krijgt u keuze uit “ik ben al klant” of ‘ik ben een nieuwe klant’. Klik op de button, ‘ik ben een nieuwe klant’ en u kunt uw account aanmaken.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Via de pagina "Contact” kunt u door uw e-mailadres dat u voor onze website gebruikt, in te vullen uw wachtwoord bij ons opvragen. U ontvangt uw wachtwoord in uw mailbox.
Mocht u hiermee niet geholpen zijn, dan kunt u ons e-mailen of bellen. Wij zoeken het graag voor u op.
Waarom kan ik niet bestellen zonder een inlog-account?
We hebben een aantal goede redenen om met een inlog-account te werken.
- Met een inlog-account, kunt u de status van uw bestelling volgen.
- U hoeft maar 1 keer al uw gegevens in te voeren, bij volgende bestellingen is alles al ingevuld. We maken het u graag makkelijker.
- Wanneer u producten vaker besteld, kunt u deze vanuit uw account makkelijk opnieuw bestellen, u hoeft ze niet weer op te zoeken. U bent er zeker van dat u hetzelfde product opnieuw besteld.
Ik wil mijn account opheffen. Hoe werkt dat?
Wilt u ons een e-mail sturen met in het onderwerp Uitschrijven. Wilt u daarbij duidelijk uw adresgegevens vermelden? Dan verwijderen wij uw gegevens uit het online systeem.
Verzenden en bezorgen
Bezorgen jullie ook op een ander adres?
Ja, u kunt dit aangeven in het bestelmenu, bij de adresgegevens. U kunt bij iedere bestelling een ander afleveradres invoeren.
Ik heb besteld, maar ben waarschijnlijk niet thuis als jullie bezorgen.
Wij verzenden uw bestelling, met ‘handtekening voor ontvangst’, dit houdt in dat u dient te tekenen voor ontvangst. Wanneer u niet thuis bent op het moment van afleveren, laat onze bezorgdienst een bericht voor u achter. Hierin staat of uw pakket bij de buren is bezorgd of wanneer ze het nog een keer proberen af te leveren.
Mocht u niet willen dat het bij de buren wordt afgeleverd kunt u dit altijd extra aangeven middels een e mail.
Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
Als u voor 16.00 uur bestelt en via iDEAL heeft betaald of onder rembours heeft besteld dan garanderen wij u dat u de bestelling de volgende dag in huis heeft. Is het artikel niet op voorraad, dan bezorgen wij binnen 2-3 werkdagen na ontvangst van uw betaling. Het kan tot 5 werkdagen duren wanneer wij een product moeten bestellen. Gaat het langer duren, dan nemen wij contact met u op om te bespreken of dat acceptabel voor u is.
Berekenen jullie verzendkosten?
Bestellingen van meer dan € 35,00 worden gratis bij u bezorgd. Bij bestellingen van minder dan € 35,00 berekenen wij € 5,95 bezorgkosten per bestelling. Dit bedrag geldt voor Nederland, Belgie en Duitsland.
Ik woon buiten Nederland, wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen die buiten Nederland moeten worden bezorgd, gelden aparte tarieven.
Neemt u daarvoor contact met ons op voor het juiste tarief.
Ik wil weten wanneer ik mijn bestelling in huis heb.
Bij verzending van uw bestelling ontvangt u van ons een e-mail met daarin een tracking code van het pakket. Via deze code kunt u de status van aflevering controleren en zien waar het pakket zich op dat moment bevind. Klik hier voor de PostNL website.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, gaat het wel goed met de bestelling?
U ontvangt na het plaatsen van uw bestelling een ordernummer en een bevestigingse-mail. In deze e-mail staan alle gegevens (uw adresgegevens en uw bestelling) nogmaals genoemd. Mocht u deze e-mail niet ontvangen, dan kan dat aan een aantal zaken liggen:
- Uw e-mailbox is vol of uw spamfilter heeft onze e-mail aangemerkt als spam.
- Het e-mailadres is niet volledig/correct ingevoerd op onze website, daardoor ontvangt u geen bevestiging. Wilt u ons een e-mail sturen met uw naam en adresgegevens (mail naar info@mijnnatuurwinkel.nl), dan sturen wij u alsnog de orderbevestiging toe.
Een product zoeken
Ik kan het product dat ik zoek niet vinden?
U kunt het product dat u zoekt op verschillende manieren vinden op onze website.
- Via het zoek veld
Wanneer u al weet wat u zoekt, kunt u het zoekwoord in typen in het zoek veld bovenaan de pagina. U krijgt dan alle merken en varianten van het product te zien. Hoe specifieker u de zoekterm ingeeft, hoe nauwkeuriger zoekresultaten u ziet. - Op merk
U kunt kiezen voor zoeken op merk. U kunt het gewenste merk via de merkenpagina zoeken,
op de merkenpagina staan meer dan 200 merken. Uiteraard kunt u uw merk ook zoeken via het linker navigatiemenu.
Ik wil meer weten over het product.
Wanneer u een product heeft gekozen, kunt u op de productpagina meer informatie vinden over het product. Elke productpagina heeft vier tabbladen. Op tabblad ‘Informatie’ ziet u alle specifieke informatie over dit product. Bijvoorbeeld de ingrediënten en de gebruiksaanwijzing. In het tabblad ‘Vragen’, kunt u ons vragen stellen over dat product. In het tabblad ‘Mail dit product’, kunt u vrienden of kennissen dit product aanbevelen. Tabblad ‘Afdrukken’ geeft u een goed printbare pagina voor het geval u de informatie rustig wilt nalezen. U kunt ons altijd bellen als u extra informatie wenst.
Ik zoek iets dat niet op jullie site staat, kunnen jullie dat bestellen?
Wanneer u het product dat u zoekt niet vindt, dan helpen we u graag even persoonlijk. We kunnen u vaak nog helpen omdat (nog) niet al onze producten op deze website staan. Ook als u niet zeker bent van het product kunnen we u helpen met een advies.
Klik hier voor onze adviespagina.