Uw vitamines en voedingssupplementen bestellen
Online, snel en vertrouwd uw Voedingssupplementen, Noten, Zuidvruchten en Natuurvoeding bestellen bij MijnNatuurwinkel.nl. Wij hebben een ruim assortiment! Lees hieronder hoe u bij ons kunt bestellen.
U kunt uw producten op twee manieren bij ons bestellen.
- U kunt de producten bestellen via deze website, MijnNatuurwinkel.nl
- U kunt per e-mail uw bestelling plaatsen
1: Bestellen via de website
U kunt het product dat u zoekt op verschillende manieren vinden op onze website.
- Via het zoek veld
Wanneer u al weet wat u zoekt, kunt u het zoekwoord in typen in het zoek veld bovenaan de pagina. U krijgt dan alle merken en varianten op het product te zien. Hoe specifieker u de zoekterm ingeeft, hoe minder zoekresultaten u ziet. - Op merk
U kunt kiezen voor zoeken op merk. U kunt het gewenste merk via de merkenpagina zoeken, op de merkenpagina staan meer dan 120 merken. Of u zoekt uw merk via het linker navigatiemenu.
In de winkelwagen plaatsen
U heeft het gewenste product gevonden. Kiest u dan de juiste verpakking. Klik dan aan de rechterzijde het aantal stuks verpakkingen dat u wenst. Klik op 'bestellen' om de producten in uw winkelwagentje te plaatsen. Aan de rechterbovenzijde van de website ziet u dan hoeveel producten u in uw winkelwagentje heeft en het bedrag. Klikt u op het winkelwagentje, dan kunt u de aantallen nog aanpassen of het product uit uw winkelwagentje verwijderen.
Wilt u nog meer producten bestellen, klik dan op verder winkelen. Heeft u alles dat u nodig heeft, klik dan op bestellen. Heeft u al vaker besteld bij ons? Log dan in. Bent u een nieuwe klant, maak dan uw account aan via 'ik ben een nieuwe klant'. Vul uw adresgegevens in, kies uw wachtwoord en kies of u wilt afhalen of uw bestelling wilt laten bezorgen. Klikt u vervolgens op 'naar controle'. Controleer het product en uw gegevens en klikt u dan op 'naar betalen'.
Betaalwijze
U kunt bij ons op de volgende manier betalen.
U betaald via IDEAL.
- Dit is de snelste methode. U betaald direct online. Kies uw bank en betaal online via uw eigen bank. Meestal wordt het product nog verzonden op de dag dat wij de betaling ontvangen.
2: Bestellen via e-mail
U heeft het juiste product gevonden en wilt via e-mail uw bestelling doorgeven. Stuur uw e-mail naar verkoop@mijnnatuurwinkel.nl. Vermeld, om fouten te voorkomen, duidelijk het product, het merk en artikelnummer. Geeft u ook aan hoeveel verpakkingseenheden u wenst. Wilt u de e-mail afsluiten met uw volledige naam, adresgegevens en telefoonnummer? U ontvangt een factuur per e-mail. Daarna nemen wij contact met u op over de aflevering of het afhalen van uw bestelling. Wanneer u de bestelling afhaalt in Ederveen, kunt u ook met pinpas betalen.
Het juiste product niet gevonden op de website?
Wanneer u het product dat u zoekt niet vindt, dan helpen we u graag even persoonlijk. We kunnen u vaak nog helpen omdat niet al onze producten op deze website staan. Ook als u niet zeker bent van het product kunnen we u helpen met een advies. U kunt u vraag mailen naar info@mijnnatuurwinkel.nl
Probleemoplossing bij bestellen
U heeft besteld via de website, maar ontvangt geen orderbevestiging. Wat nu?
Waarschijnlijk is het opgegeven emailadres foutief of niet volledig. Wilt u ons een e-mail sturen met uw naam en adresgegevens (mail naar info@mijnnatuurwinkel.nl), dan sturen wij u alsnog de orderbevestiging toe.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is verwerkt?
U ontvangt na het plaatsen van uw bestelling een ordernummer en een bevestigingse-mail. In deze e-mail staan alle gegevens (uw adresgegevens en uw bestelling) nogmaals genoemd. Mocht u deze e-mail niet ontvangen kan dat aan een aantal zaken liggen:
- Uw e-mailbox is vol of uw spamfilter heeft onze e-mail aangemerkt als spam.
- Het e-mailadres is niet volledig/correct ingevoerd op onze website, daardoor ontvangt u geen bevestiging. Wilt u ons een e-mail sturen met uw naam en adresgegevens (mail naar info@mijnnatuurwinkel.nl), dan sturen wij u alsnog de orderbevestiging toe.
Het product dat ik gekocht heb, blijkt niet meer leverbaar te zijn. Hoe gaan jullie daarmee om?
Wanneer een product voor langere tijd niet leverbaar is of niet meer leverbaar blijkt bekijken wij voor u of er een gelijkwaardig alternatief product leverbaar is. U wordt op de hoogte gebracht van het alternatief en u kunt een keuze maken. Is het alternatief niet acceptabel voor u, dan krijgt u uw geld retour.